Nytto Dag.

Jag har varit sjukt duktig idag!
Jag har tvättat, jobbat, motionerat, väldugt nära på att hålla dieten hela dagen.
Och så har jag även diskat. Hade tänkt att börja plocka undan och städa lite smått nu, för jag är trött på att lägenheten ser ut som skit...
Förra veckan var lite tuff på jobb, så det fanns verkligen ingen ork att städa då. Så nu får man väl ta igen det dessvärre. Men det ska vi nog allt se till att fixa det också. På med en bra skiva, och sen bara rullar det på!
Sen får det även bli en film ikväll! Och ska försöka orka med lite läsande sen också. Måste se till att bli klar med mina böcker! =)

Morgondagens måsten:
  • Jobba. ( Börjar tidigare... )
  • Tvätta.
  • Städa. ( Dammsuga, dammtorka, hela köret... )
  • Motionera.
  • Hålla dieten.
  • Fixa inför allt på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0