Dags Att Läsa?

Ibland får jag bara lust att läsa, och då läser jag tills jag läst ut boken. Varje ledig stund jag har!
Men det var ett jäkligt bra tag sedan sist, men det har nog med att göra att jag fastnat i den boken jag håller på med. Den är jäkligt jobbig att läsa...! Djävulen Bär Prada. Inget jag har fastnat i, inte än så länge i alla fall.
Nu har det ju varit en massa bokrea, och jag tänker läsa en annan bok emellan:
Tänkte läsa något som var lite lättare, och bara jag öppnade denna boken, och tittade lite, så insåg jag att den skulle bli sjukt lätt att läsa. Så nu kommer jag gräva ner mig i denna för en liten stund. Efter att jag sett ännu mer Lost vill säga.

Någon som läst boken? Var den bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0