Just Det!

Jag tänkte att jag skulle börja vara nyttig nu. Ut och promenera och liknande. Äta lite bättre och så.
Men så kom jag på att jag ju faktiskt har ett par gamla gympaskor. Jag som hela tiden gnällt om att jag inte har något par ordentliga skor att gå i.
Men jag hade för mig att där var någon anledning till det hela. Men men, va fan.

Jag började promenera, och tänkte faktiskt gå riktigt långt idag. Det är strålande sol ute. Visserligen kallt, men det är strålande sol, och då skall man absolut inte gnälla, utan bara passa på!
Efter typ bara en kvart, så kom jag på vad det var med mina skor. Jag får skoskav utav dom...Jävla skit!
Nej, tänkte jag, och fortsatte gå. För nu är jag äntligen ute och rör på mig. Förstör då inte detta era jävla skor. Efter en halvtimmes promenad började det göra olidligt ont, och jag kände att det var dags att vända om...
Jag var trotts allt ute och promenerade en timme idag. Det är en bra början, även om det skall bli bättre!
Men detta är vad jag fick ut av det än så länge.....


En FET jävla blåsa på hälen, och ett sår lite längre upp...
NOT SO FUCKING NICE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0