Nyttigt.

Idag har det varit en väldigt nyttig dag än så länge!
Uppe tidigt. Iväg till jobb. För att hinna med en massa där, vilket kändes skönt.
Sen bar det av hem, och jag bytade om väldigt fort, för att sedan börja på min dagliga promenad!
45 minuters promenad var vad jag hann med idag. Och det är jag nöjd med! Sen så skall jag bara se till att göra detta varje dag!
Nu skall jag alldeles strax göra mig i ordning, för att köra iväg hem till min arbetskamrat Alexandra.

Och föresten, så var gårdagen jäkligt givande! Jag och Therese stack till Nova Lund, och jag tror aldrig jag har handlat så bra saker måste jag säga!
Träningsskor, träningskläder, och andra väldigt bra kläder! Inget slöseri med pengarna faktiskt! För en gångs skull enbart saker jag behövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0