Överraskning.

Tror det var två veckor sedan, som jag fick en överraskning när jag kom hem.
Innanför dörren, så låg där ett paket. Ett paket från cdon. Jag öppnade det, och i den låg:
Det är nog inte så många mer än jag som mer eller mindre älskar serien. Har alltid tyckt att den varit väldigt bra. Men det har nog lite med att göra att jag på ett sätt själv velat leva ett sådant liv. Eller i alla fall få lov att prova på att leva ett sådant liv. Det hade varit drömmen!
Men eftersom man inte kan få den uppfylld här hemma, så får man väl se till att se serien och drömma sig bort istället.

Någon annan som tycker att McLeod's Döttrar är bra?

Tack Johan! Det var bland det bästa på väldigt, väldigt länge! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Joe

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Jag dör. Det är min absoluta favoritserie. Du anar inte hur många inspelade avsnitt från Hallmark jag och min syrra har. Vi måste lätt kolla på det när jag kommer till Sverige. !PUSS!

2009-03-10 @ 17:34:07
URL: http://ordfylleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0