Strålande Sol.

Ja, sikket jävla skit. Det är strålande sol ännu en dag, och här går jag hemma och haltar...
Nu när man äntligen bestämt sig för att jävlar i det börja promenera och leva lite mer hälsosamt, så får man en jävla megablåsa på foten, så man knappt kan gå med någon sko på sig alls..
Jävla skit. Men förhoppningsvis är den borta till nästa vecka, så att jag kan börja från och med på måndag, och då hoppas jag även på strålande sol den veckan!

Kan bli skoj att se hur det skall gå på söndag...
Då skall Therese och jag ivägoch shoppa hade vi tänkt oss, eftersom hon kommer hem denna veckan. Och eftersom jag vet hur det är när vi shoppar, så hoppas jag VERKLIGEN att blåsan är borta!
Jäkla skitskor! De åker i soptunnan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0