10:32

Igår gick det bra! Uppe tidigt, ute och gick, åt en liten middag och sedan iväg till jobb. För att sedan komma hem, träna och se klart McLeod's Daughters. En väldigt händelserik dag!
Men jävla skit säger jag bara! Den jävla skitserien...
Vill fan bara se mer! Älskar den serien. Den är så underbar! Men man blir så beroende av att se ännu mer! Skit!

Men idag blev det lite anorlunda. Steg upp klockan 7 ännu en morgon, men när jag tittade ut, så regnade det massor.
Så jag gick faktiskt och la mig igen, eftersom jag inte tänker ut och gå när det regnar allt för mycket..!
Men nu ska jag alldeles strax börja göra mig i ordning, för att ännu en dag köra till jobb. Ska dock in om till mor och lämna av lite mat till henne.
Sen blir det träning ikväll igen när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0