Filmvecka.

Ja, jag har tittat på filmer som en galning denna veckan som gått.
Sitter faktiskt just nu i denna stund och tittar också.
Detta är vad jag avverkat denna veckan:
  • The Pianist. - Riktigt bra!
  • Vantage Point. - Helt okej att fördriva tiden med.
  • Traitor. - Bra.
  • Oh in Ohio. - Total flopp! Så fruktansvärt meningslös.
  • Licens to Wed. - Helt okej.
  • Blonde Ambition. - Den gick att se..
  • Ghost Rider. - Helt okej att fördriva tiden med.
  • I Know Who Killed Me. - Helt okej att fördriva tiden med.
  • American Gangster. - Riktigt bra!
  • Juno. - Bra.
  • The Queen. - Inte vad jag trodde, men den var bra! Bara man inte är sugen på action.
Och just nu ser jag: Perfume - The Story of a Murderer.

Det har ju varit en del riktigt bra, en del okej, och vissa totala floppar.
Men sen är jag lite som så, att när jag väl börjat se en film, så ska jag i alla fall se klart den. Och det har jag gjort med alla hittills.
Tänkte att jag ska försöka klämma in en film till idag. Innan J kommer hit, och vi ska fortsätta med vårat underbara serie maraton!
Och nästa i högen i eftermiddag då är: You Don't Mess With The Zohan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0