Skratt attack!

För några dagar sedan, så fick jag en sådan sjuk skratt attack! För mig själv också till och med. Kunde inte riktigt sluta. Så jag tränade magmusklerna eller något. Haha.
Trodde fan inte att det var sant.
Fick frågan om jag ville duscha tillsammans med ..
Va?! Det var inte så att jag ens funderade på det. Istället fick jag en sådan sjuk skratt attack för mig själv framför datorn. Vad tror man!? Nej tack.
Men det kändes jäkligt skönt faktiskt. Att man inte bara faller in i något strunt igen. Utan jag skrattade, och trivs så fruktansvärt bra med allt som jag har runt omkring mig just nu! Lovely!
Sitta och mysa för sig själv i soffan. Skämma bort sig själv varje dag. Sova hur länge man vill, ha hela sängen för mig själv. Saknar inte att ha någon måste jag säga. Det är så sjukt skönt att bo själv. Komma och gå som man vill. Sova var man vill, när man vill. Festa när man vill. Ja, jag kan fortsätta i all evighet. Så här vill jag helt enkelt ha det ett bra tag till!

Men sen kommer det riktigt sjuka. Trodde inte riktigt det var sant. Men jag fick mig fan en skratt attack till!
Kort därefter, så fick jag ännu ett skamligt förslag. Vad är detta för kväll?!
Men i detta fallet, så var det ett väldigt snabbt: Nej tack! igen.
Har nog aldrig varit med om så dåligt som det innan, så varför en gång till!? Han har fått sin chans.

Men jag fick en jävligt rolig kväll i alla fall!
Detta konstiga manssläkte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0