Städ.

Idag har det städats hela dagen. Precis som igår.
Nu sitter jag och försöker slappna av. Hade tänktse film ikväll, men känns inte som om jag kommer orka det ändå tyvärr..Får nog bli lite Desperate Housewives istället. Känns inte som om det är så jobbigt att se. Ser avsnitt efter avsnitt, och så kan man sluta när man vill bara. Men ser man en film, så är det så sjukt jobbigt om man verkligen inte orkar hålla ögonen öppna.
Så jäkla jobbigt att sen behöva börja mitt i filmen. Och speciellt om man somnat, och egentligen inte riktigt vet hur långt man såg.

Känns så fruktansvärt skönt att jag snart städat klart hela lägenheten. Så behöver jag bara dra över allt lite snabbt innan mitt kalas på tisdag.

Flört? Mer än en flört? Orkar man?
Det gör man alltid! Haha.

Städ och jobb imorgon. Sen så blir det party party på lördag! Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0