Vad är oddsen?

Sitter just nu i min ensamhet, med mina tända ljus, framför tv:n ännu en gång.
Klagar inte! Trivs så sjukt bra med det!
Men i alla fall. Så satte jag just igång Narnia. Mitt X har tjatat som fan på mig att jag ska se den.
Och nästan direkt, så fick jag en flashback...Var fan har jag sett honom innan??
Denna lilla get, eller getmänniska, eller faun som han själv kallade sig. Ingen aning.
Jag som aldrig kan släppa sådant. Knappade direkt in mig på Imdb, för att kolla upp om jag hade rätt i det jag tänkte. Och mycket riktigt, så hade jag det.
Det är en av de som hade huvudrollen i filmen jag såg innan idag, The Last King of Scotland.

Vad fan är oddsen!?
Men nu ska jag glo vidare i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0