Vilken helg.

Helt underbar helg!
Början med middag hemma hos kompis, som jag väl mer eller mindre tvingat in oss på. Pratade lite resa, men inte så där värst mycket. Vi vet alla att vi vill resa. Ska bara boka det också. Men vissa av oss behöver lite mer tid.
Men bokas ska det, och förhoppningsvis snart!
Planer ska smidas, och planeringar skall göras. Lovely!

Kvällen avslutades med inflyttningsfest hemma hos min arbetskamrat. Underbar fest! Vilket avslutades på McDonald's, och sen en promenad hem till morsan. En lägenhet alldeles för sig själv i stan. Vilken tur man kan ha.
För att sen vakna, och inse att man har fruktansvärd huvudvärk, jäkligt ont i halsen, och allmänt..Allmänt bakfull.
Att man aldrig lär sig. Men vilken underbar dag, kväll och natt!

Nu sitter man här hemma. Har mörklagt hela lägenheten under hela dagens gång. Legat på soffan, tittat på tv, sovit, tittat på tv, sovit. Och så har min dag spenderats denna söndag.
Med köbemad, och bara mys. Finns inget bättre än söndagar då man enbart kan sitta och göra absolut ingenting. När man faktiskt är ledig, och inte har några planer i övrigt heller.
Tända lite ljus, slänga på sig den största, mjukaste, skönaste tröjan man har, för att sedan sätta sig under täcket i soffan, och böla sig bort till Notting Hill. Varför inte?
Nu snart, så tror jag dock att jag ska fortsätta på mitt Desperate. Har bara två avsnitt kvar på säsong två, så känner väl att det bara är till att se klart det.

Tack alla för en underbar dag, kväll och natt igår!

Imorgon blir det jobb, och när jag väl slutat, så måste jag handla allt inför mitt kalas på tisdag.
Men när jag väl kommer hem efter jobb imorgon. Ska ska jag BARA skämma bort mig själv.
Sätta mig i duschen i någon timme, och bara slappa. Tända lite ljus, dricka lite gott, och varför inte sätta igång lite mysig musik? GUD vad det ska bli underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0