Vad ska man med karlar till?

Var ett tag sedan nu. Har haft ganska så mycket att göra nu för tiden, vilket absolut är roligt.
Jag älskar mitt singelliv, men börjar ogilla det manliga könet mer och mer.
Började prata med en karl som är några år äldre, och hoppades på att det skulle vara så mycket bättre än killar i min egen ålder. Men ack så fel man kunde ha...
Man lär sig något nytt varje dag eller? Ja, jag har i alla fall lärt mig en sak:
Kvittar vilken ålder killar är i, för i sinnet stannar de fortfarande i 15 års stadiet.

Sen när man liksom börjat bli intresserad av någon, så försvinner de plötsligt spårlöst. Och när man själv verkligen inte pallar med något som har med karlar att göra, så jagar varenda jävla idiot en...Suck...

Stadiet där det bara handlar om en sak. Stadiet där man är som mest omogen.
Alla killar är tyvärr likadana... Jäkligt tragiskt, men sant.

Igår var det alla hjärtans dag, och det var en helt underbar dag!
Mys ute hos min syster på dagen, mys med Frida hela kvällen, och på natten så pratade jag med min ungdomskärlek på msn. Han är ju tyvärr på andra sidan jordklotet, vilket är jäkligt tråkigt för tillfälligt!

Han har informerat mig om att det tyvärr är 82% av alla män som är rötägg.
Då undrade jag var de andra 18% håller till!?
Hans underbara svar blev: 17% är ju jag, och resten vet jag tyvärr inte var de håller till...
Det kan ju inte mer än innebära att han är min drömkarl då! Attans att han är upptagen då dock.

Nej, men allvarligt, så är han en av de närmsta killkompisarna jag har. Träffas inte ofta, pratar långt ifrån varje dag. Men vi vet att vi har varandra om vi behöver prata, och jag vet att han orkar lyssna på mina meningslösa problem, och det är äkta vänskap!
Sådan som inte verkar existera så jättemycket nu för tiden.
Samtalsämnet gick sedan vidare att han skrev något jäkligt konstigt...Fattade noll gjorde jag.
Sen plötsligt fattade jag!! Det var ett mejl som jag skickat till honom när jag var 13 eller 14 år gammal. HAHA.
Han har alltså sparat mer eller mindre alla mejl jag skickade till honom på den tiden. Snacka om att jag fick ångest!! Men ju fler han kopierade och skickade till mig, desto mer om jag ihåg. Helt galet roligt.

Och jag hade för mig att jag hade något liknande på min dator, och började genast att leta. Och mycket riktigt, så kunde jag ge igen!! Jag hittade sparade samtal från när man hade ICQ. Haha. Det var tider det!
Och jag hade mer än hans samtal sparat. Hade några killars till. Så det satt jag och gick igenom, och pratade med honom om. Tror han fick sig ett gott skratt också!
Jag har inte suttit och flinat för mig själv framför datorn så mycket någonsin tror jag. Riktigt roligt. Minnen alltså.
Den tiden hade jag gärna tagit tillbaka! Sommrarna när man var 13-17 ungefär. Hade kunnat ge nästan vad som helst för att få tillbaka det!
Kommer alltid vara kär i den tiden!

SOMMAREN 2010 ska vara en sommar att längta tillbaka till om några år!!

Kommentarer
Postat av: Sören

Jag må ha varit onykter, men jag kan inte minnas det MSN-samtalet. jag utgår ju stenhårt från att jag är han där den vitsiga ungdomskärleken...Eller är det Nils?



Det är nu du ska slå tillbaka med en hård kommentar om vilket svin jag är.

2010-02-19 @ 01:51:09
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0