Inse fakta?

Nyårsafton var underbar! Riktigt rolig, med underbara nyfunna vänner!
Firades i Kristianstad, tillsammans med de jag festat tillsammans med de senaste helgerna.
Bilder kommer upp senare.

Det kanske är dags att inse fakta. Vad det egentligen är jag faller för hos killar. Therese har full koll på vad jag springer efter. Haha, men det är nog den enda som egentligen verkligen vet!
Jag är trött på kaxiga killar. Kaxiga utan att egentligen ha något att kunna vara kaxig för. Trött på killar som tar allt runt omkring sig för givet. Det kanske faktiskt inte står kvar dagen efter.
Trött på killar som hela tiden måste spexa till det, för att alla ska se honom.

Lägg ner. Var dig själv, annars finns inget intresse! Pratade med en bekant om det häromdagen. Jag faller faktiskt mest för personlighet. Så länge man är snäll, mysig och är sig själv, så är det absolut något man kan tänka på. Men man ska inte försöka vara någon annan, någon coolare, för vad gör det för nytta?

Men det Therese vet om, som jag kanske ska börja inse själv, är att jag faktiskt är sjukt svag för danska män. Haha.
Att höra dom prata, blir alldeles knäsvag. Det är väl bara fakta som är dags att inse.
Therese och jag ska bege oss över till Köpenhamn en dag, och det kan nog bli intressant! :P Haha.
Men det är självklart samma sak där. Orkar inte med kaxigt skit.

Jag vill kunna vara mig själv! Mitt nyfunna jag, som jag älskar! Jag har förändrats mycket som singel, och det är till det bättre enligt mig. För nu känner jg mig inte insängd längre, nu kan jag vara mig själv, och det trivs jag med!

Men nu ska jag klä på mig, och göra mig i ordning för att köra ut till syster och snacka lite skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0