Alanya gone wild...on Tosselilla!

Ja, idag har det varit en heldag med min älskade systerson.
En jäkligt lång dag, med lite trotts, och lite utmaningar. Men det har vi tagit oss igenom, och det var glada miner när man gick och la sig i alla fall. Så jag har gjort något rätt idag i alla fall.

Jag, systerson, Amanda och hennes kusin packade våra väskor, och begav oss till Tosselilla för en hel dag med lek. Passar mig och Amanda alldeles perfekt. Har vi en ursäkt att vara som barn igen!
Eller ja, vi behöver aldrig någon ursäkt. Vi gör det ändå. För det är sådana vi är, inget vi skäms för. Något vi bjuder på istället. Lev varje dag som om det vore den sista säger jag bara!

Riktigt rolig dag! Kunde dock varit liiiite mindre vind, och lite mera sol. Så man kunnat slippa frysa arslet av sig när man skulle bada. Men jag klagar inte, för det regnade inte!
Men dagen avslutades väldigt plötsligt, då en get inte tyckte att Albin gav honom mat tillräckligt fort. Så han naffsade lite på fingrarna. Och karl som han är, så var det ju jordens undergång. Tur att vi redan gjort det mesta. Men jag hade ju tänkt att vi avslutningsvis skulle leka av oss i Tarzanstigen, men så blev inte fallet denna gång.

Tack Amanda för ännu en underbar "resa". Så jävla roligt att vi kommer så bra överens! Lika sjuka i huvudet båda två?! Men så länge det funkar så. Alanya humorn kommer finnas med ett bra tag till...





Och som ni ser på bilderna, så kan alla räkna ut vad Amanda gjorde hela dagen?? Fortsatte på Alanya trippen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0