Morgon.

I morse var det lite segt att komma upp...Snoozade en gång, och sen drog jag mig upp.
För att sedan slänga på mig mina träningskläder, och ut och gå. En timmes promenad ute i det underbara vädret.
Men...FY FAN VA KALLT! Haha. Men det var uppfriskande och jäkligt skönt!
Dock stötte jag på ett ganska så stort hinder på vägen. När jag väl kom in i "skogen" i Tomelilla, så hade jag tänkt börja springa lite....MEN...Där var fullt med snö, och massor med människor som hade promenerat där innan mig, så där var snorhalt. Så det blev en annan sorts träning där. Jobbigt värre att gå i.
Men jag tog mig fram, och ont i benen har jag, så nytta gjorde det i alla fall.
Glömde såklart kameran hemma, annars hade jag kunnat visa det hela för er. Men klanten som jag är, så var det bortglömt när jag gick ut genom dörren..

Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning och bege mig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: axxl

tänk om de hade kommit ett troll, då hade du ju inte kunnat fota de så du kunde bli trodd ;)

2010-03-05 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0