Skandaler, eller bara otroligt roligt?

Ja, det är en väldigt bra fråga. Skandalernas år, eller bara sjukt roligt? 
År 2010 var ett väldigt händelserikt år, och här kommer en del i bilder, så får man själv fundera på vad som stämmer in. Men jag tackar alla underbara vänner för ett helt fantastiskt år! De gamla vännerna är alltid med, och alltid på topp, men de nya vännerna, som jag kommit så nära detta året. Tack för allt! Och hoppas på ett lika bra och händelserikt 2011!
( Om ni hänger med i bilderna, så är det ett lite speciellt system. )














Hoppas på ett lika händelserikt 2011!
Och tänker fortsätta leva efter mitt motto!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken bildbomb! Nu fattar jag varför det tog sån tid att ladda upp! :P

2011-03-11 @ 15:23:58
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0