Ja, då föll man väl för det då...

Ja, jag föll så mycket för Wiiet när jag provade det, att vi nu även har införskaffat oss ett! =P
Höll på hela dagen igår, förutom när jag var på jobb, men Petra och Johan höll igång med det nästan hela dagen!
Trodde då att de skulle vara trötta på det när jag kom hem. Men icke, vi fortsatte när jag kom hem!
Dock hade de tagit en liten paus...
Senare kommer det ut ett litet filmklipp, men eftersom jag har lite problm med att lägga upp det, så får jag vänta till ikväll, så Johan kan hjälpa mig!

Så här sitter man vid sin nya dator framför tv:n. Känns inte helt fel att man kan göra de! Kan förflytta mig vart som helst! Undebart. Nu ska man bara lära sig den helt också..! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0