Nästa Sak På Min Lista.

Ja, det heter en bok som jag just läst ut. Riktigt bra faktiskt! En sådan bok som man inte riktigt kan lägga ifrån sig. Utan verkligen vill veta slutet på.
Dock var boken inte alls som jag uppfattat den, men den var i vilket fall som helt bra, så det kvittar ju!

Beskrivningen på baksidan av boken lyder så här:

"20 saker att göra innan jag fyller 25
Så lyder rubriken på den lista June Parker av en händelse får i sin hand efter att 24-åriga Marissa dött i en bilolycka. Hon bestämmer sig för att själv utföra de saker som finns med på listan, ett beslut som försätter henne i de mest omöjliga situationer...
Junes 34-åriga liv har hittilss mest gått ut på slentrian. Hon engagerar sig inte särskilt mycket vare sig i jobbet, kärleken eller familjen. Men nu får hon verkligen veta att hon lever. Bland de punkter hon måste utföra på listan finns: KYSSA EN FRÄMLING, ÅKA HELIKOPTER och - det svåraste av allt - FÖRÄNDRA NÅGONS LIV.
Och det är bråttom, allt måste vara färdigt till vad som skulle vara Marissas 25-årsdag."



Denna rekomenderar jag starkt att läsa!

Har du någon bok att rekomendera som man kan läsa nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0