Sommarens Festande Hittills.

Ja, det har ju under sommarens gång varit en hel del fester, och här är bilder från några av dem.
Roligt värre har jag ju haft i alla fall kan jag säga! Och det visar en del av dessa bilderna, och det visar även att jag inte haft problem att bjuda på mig själv i alla fall, och att jag lever vid mitt motto:

Det blir inte roligare än man själv gör det!

Förfest hemma hos morsan innan öja:

Till denna bilden finns det en väldigt rolig konversation på facebook till, som jag bara måste skriva ut:

Therese Nilsson wrote
at 11:07pm on June 24th, 2008
Vilket intense moment! Riktig GMF:are, eller?

Oscar Ingelmark (Sweden) wrote
at 11:20pm on June 24th, 2008
och vad är GMF:are, skånska nu igen eller?

Therese Nilsson wrote
at 11:24pm on June 24th, 2008
Allmänt känt i Ystadtrakten som: Gammal Men Fin

Mette Svensson (Sweden) wrote
at 12:21am on JUne 25th, 2008
Lätt att det e Skånska!

Oscar Ingelmark (Sweden) wrote
at 7:41pm on June 25th, 2008
Men Therese jag är bara två år äldre än dig, gammal känns kanske inte helt på sin plats då tycker jag eller insinuerar du att Lili skulle vara gammal!?!

Therese Nilsson wrote
at 10:29pm on June 25th, 2008
Både ja och nej... Jämförelsevis anmärkninsvärt äldre så jag tycker att man kan säga att hon, bredvid dig, är en GMF: are
Och Mette, tack! Skönt att ha en landsman på sin sida!

Mette Svensson (Sweden) wrote
at 10:30pm on June 25th, 2008
va dillar du om Oscar? Själv e man ju (nästan) en GMF:are...

Oscar Ingelmark (Sweden) wrote
at 10:57pm on June 25th, 2008
Men för att vara GMF:are, rätta mig om jag har fel, måste man vara gammal...så min fråga är då, igen, tycker du (Therese)att Lili är gammal?

Mia Eriksson wrote
at 7:45pm on June 27th, 2008
ah shit jurister! Lägg ner nu=) haha..

Mette Svensson (Sweden) wrote
at 12:08pm on June 27th, 2008
Men jag e inte jurist! Bara en simpel samhällsvetare/statsvetare.....

Therese Nilsson wrote
at 12:11pm on June 27th, 2008
Ja, jämfört med oss är Lili gammal, mer än dubbelt så gammal..

Oscar Ingelmark (Sweden) wrote
at 12:32pm on June 27th, 2008
jaha då var det sagt..Liliär gammal! stackars Lili!

Mette Svensson (Sweden) wrote
at 4:32pm on June 29th, 2008
Gammal är väl inte likamed dåligt?

Oscar Ingelmark (Sweden) wrote
at 4:38pm on June 29th, 2008
Klart att det är...är man gammal så dör man juh typ strax! Det är sällan det är bra att dö Mette!

Mette Svensson (Sweden) wrote
at 4:39pm on June 29th, 2008
Kvinnan e ju max 50!

Oscar Ingelmark (Sweden) wrote
at 5:04pm on June 29th, 2008
Har ingen betydelse...GAMmal=Strax död och enligt Therese är Lili gammal dvs. starx död! Jag håller då absolut inte med Therese jag tycker att Lili är en dam i sina bästa år som ännu inte upplevt sina glansdagar...

Mette Svensson (Sweden) wrote
at 6:05pm on June 29th, 2008
Du e så stööööörd!

Ystadfestivalen:

Innan utgången uppe i morsans lägenhet.


Hihi..Hyss i Andreas lägenhet...



Väl nere på festivalen.


Ser ni Therese...??


Hur kan det gå fel när man har en KK, sprit och en linjal?

Hugossons 30 års fest:


Therese laddar upp...


Jenka dansades en del.

Och självklart:

GRIMASTÄVLING!
(För de som vågar bjuda på sig själv!)

Och det har Therese och jag INGET problem med!!


Har du några bra sommarminnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0