Dessa Möbler.

Dessa jävla möbler säger jag bara! Nu har jag äntligen köpt både skänk och vitrinskåp, och vad händer!?
Jo, skänken är felkonstruerad. Va fan?! Som om jag inte väntat tillräckligt länge på detta nu!?
Jävla skit. Så jag gick in i butiken en snabb runda igår, för att höra hur jag skulle göra, om jag skulle vara tvungen att dra med mig hela skiten dit igen, eller hur det hela fungerade. Men jag hade tur ( för en gångs skull )!
De behövde bara veta vad delen heter, så beställer de den, så behöver jag bara lämna den felaktiga sen! Skönt!
Dock, så vill jag ju verkligen få ihop det innan nyår, så att jag kan få lite mer ordning. Men han lovade att det skulle komma innan, så det hoppas jag verkligen! Annars får de lösa det bäst de vill, för nu har även han lovat!

Alla dessa jävlar som lovar. Ja, ni får bara vad ni förtjänar när ni lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0