Skvaller Date.

Helt underbart.
Först jobba, dock en helvetes dag på jobb, eftersom det var barnbidrag idag, så var det SJUKT mycket folk i butiken. T.o.m. chefen reagerade på hur jäkla mycket folk där fanns... är det illa!
Sen så tar de sin lilla tid innan man kommer ifrån jobb, men sen så stressar man hem, och strax efter, så kommer en killkompis hem till mig. Med en kasse...Med mat i...Som han ställer sig och tillagar i mitt kök! Underbart! Det är SÅ det ska va! =) Haha..
Nej, men en underbart trevlig kväll! Alltid trevligt med sällskap här i den tomma lägenheten!
Skvallrade och pratade om allt mellan himmel och jord, men det var väl som vanligt uppenbarligen jag som skvallrade mest...Jag känner mig som värsta skandaldrottningen...
Men vissa i min umgängeskrets tycker ju i alla fall att de är roligt. Att jag bjuder på mig själv! =P

Skandaldrottningen Jessica...?

Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0