Snöstorm & Uppdatering

Ja, då är det snöstorm, och man har ingenstans att ta vägen. Tog ett litet tag innan man väl hittade någonstans där man faktiskt kunde spendera natten, men det löste sig i alla fall, som tur var!
Hoppas på att det är fint och bra väder imorgon förmiddag, så att man kan köra hem om till katterna, och kan fixa lite där hemma också.

Uppdatering från gårdagens utgång.
Jodå, Simon har fortfarande inte sett mig full, inte riktigt i alla fall. Men ännu en gång, så har jag varit rätt mycket fullare än vad jag själv trott när man väl tänker tillbaka på allt...=P
Men det är väl så det ska va!?
Den sexfria månaden är sinnesjukt jobbig, elak och enbart dum!
Vem var det som "hjälpte" mig komma på denna idiotiska punkt!?
Men nej, nu står den på min lista, och det ska klaras!
Jag kämpade igenom en frustrerande natt, men det gick. Men det finns ju mest bara en sak att tänka på.
Sex...
Sinnes...Måste verkligen sysselsätta mig till max!
Någon som vill hitta på något någon dag!? Även om jag jobbar sex dagar i veckan...Kvällar...När alla andra är lediga...Jävla skit!
Ska man fixa fest till på lördag? Orkar man? Man kanske ska de...Hmmm...
Det får bli en liten funderare!

Men jag avslutar med att säga: IN YOUR FACE PATRIK! =) Sjukt stolt över mig själv, och du kommer få panik du med! Bara så du vet! Och jag är inte så dum så att jag satt en så illa punkt, som du gjort med din...Hehe...
Lycka till!
Jag har klarat något sjukt svårt, och jag ska nog se till så att du...ehm...ehm...Ja, jag vet inte...
Ska nog fixa fram en massa lööööööööööööööööööööööv!! (Internt, men var bara tvungen!) =D

image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0