Snyltare?

Ja, har jag blivit en riktig liten snyltare egentligen??
Jag som passar på att låna internet så fort jag är borta....
Men jag ser ju till att uppdatera alla mina hundratals (not) läsare på min underbara blogg.
Men jag vill ju skriva av mig, och uppdatera min lista en hel massa! Och betala räkningar måste man faktiskt göra...
Men jag känner faktiskt att jag inte vill skaffa mig internet hemma, eftersom det känns lite onödigt!
Jag betalar så pass mycket på min mobil, för att kunna ringa och skicka i princip hur mycket jag vill till vänner och bekanta. Och då tycker jag att det räcker att lägga pengar på det, och sen snylta på internet när jag är borta...

Får man lov att snylta lite när man är borta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0