# 68!

Ännu en stucken sak på listan!

# 68 Spela bilbingo.

Och det var faktiskt väldigt roligt! Det blir inte roligare än man själv gör det! Om inte annars kunde man ha väldigt roligt åt alla andra runt omkring...=P
Det var en rolig upplevelse i alla fall! Dock inget man kommer göra till en vana om vi säger så, men absolut något man ska prova på!
Jag hade även tänkt lägga upp bilder, men eftersom jag inte hittar den andra delen till mitt minneskort, så kan jag inte det, så det får komma i efterhand! Måste skärpa mig med att lägga upp bilder!
Men jag drog i alla fall med mig Therese, Oscar och Axel, och vi var ju i alla fall helt rätt gäng till att göra en sådan sak, och vi hade ju Axel med oss, som provat på det förr, så det blev tusen frågor till honom!
Med lite sprit i bilen till tre av oss, så var det lite extra roligt. Dock gjorde vi misstaget att missa två brickor, och det var kanske inte så jävla smart, för det kommer gräma mig i all evighet nu! Eftersom ingen av oss vann, så lär där ju varit vinst på de två brickorna vi missade...=(
Sen så gasade vi därifrån, eftersom Oscar var VÄLDIGT nervös för att missa fotbollen...Illa illa...Haha...
Själv sov man ju till den...

Men i alla fall, så är slutsatsen:
Prova på bilbingo! Stick ett gäng, och prova på det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0