WoHo!

Ja, det har som vanligt blivit ändringar i mina planer för veckan.
Jag visade ju lägenheten igår, och de tog den! Och de tog den gärna på plats i princip. Så nu är det fullt upp med städ!
Imorgon kommer morsan och hjälper mig, så ska vi städa hela lägenheten kliniskt ren! ( Inte lämna någon ugn icke rengjord...! ) Sen så är det bara till att besiktiga lägenheten! Den 15 ska de skriva på kontrakt om att flytta in, så jag kommer dessutom glatt nog få tillbaka halva hyran!

Man kan inte säga mer än: WoHo!
Det är nog vad som kan uttrycka vad jag känner just nu, bäst.
Samtidigt, så känns det ganska så tungt, eftersom det trotts allt var min första lägenhet...
Men där är så mycket dåliga vibbar, så det blir nog enbart för det bättre!

Tacka vet jag att jag dessutom i princip renoverade upp hela min nya lägenhet! Den är bara så underbar! Nu ska jag bara få ordning på alla mina saker, och spara ihop pengar till att köpa möbler till matplatsen!
Har inte förstått hur man dessutom kunnat bo här utan att ha någon torktumlare, så det har jag sett till att det ska installeras. När det blir, vet jag inte, men hit ska det i alla fall! Jag tänker inte sitta utan både torktumlare och torkrum! Punkt slut!
Och jag behövde inte säga så mycket för att få det heller, så det är skönt!

Jag måste verkligen skärpa mig med mitt fotograferande! Och även med mitt tränande!
Nej, från och med nästa vecka, då blir det rutiner med jobbet igen, så då sätter jag igång! På allvar! Upp på morgonen och se till att komma igång och ändra livsstil!
Och detta ska Johan med på...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0