Snorigt.

Ja, idag är det väldigt snorgit, och väldigt mycket rethosta konstant.
Körde till jobb, befann mig på plats en liten stund, och sen skaffade jag mig en ersättare, och begav mig hemåt, eftersom jag verkligen inte klarade av att arbeta med denna hemska jävla förkylningen.
Plus att jag tycker att det är jäkligt äckligt att sitta med en megaförkylning, och ta i kunders varor. Äckligt värre! Och jag hade inte själv velat handla av någon som sitter och snorar...!
Så nu sitter man här, tycker synd om sig själv.
Har redan sjukanmält mig för morgondagen också, så att jag kan kurera mig ordentligt, och helt enkelt satsa på att bli frisk! Så imorgon blir det en väldigt lugn dag, och även ikväll. Blir väl film eller liknande. Lär väl däcka jäkligt tidigt kan jag tänka mig.

"Nej, men jag bara snorar och saglar! Jag måste gå o snora nu!"

Hihi...Internskämt, som är väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0