Uppdatering; Lägenheten.

Ja, det var ju ett tag sen jag la upp bilder på hur lägenheten såg ut innan jag ens började med allt. Och nu är det väl dags att lägga upp ett par bilder på hur det sett ut under tiden vi höll på med allt!

Mor min hjälpte mig ju hela tiden, och hon kände väl att vi hade lite lite att göra kanske...
För hon kände helt enkelt för att vi kunde måla mina lådor...Invändigt...

( Hon satte burken med färg, i säkert förvar! Trodde hon ja... )

Och sen så passade hon även på att röra lite för mycket i taket...

( Men det syns på byxorna att hon jobbar bra i alla fall! )

Vardagsrummet:

( En fondvägg tog form, och de andra väggarna fick bli lite finare de också. Och här ser man den enorma skillnaden! )

Sovrummet:



( Sovrummet var i stort behov av nytt golv! Och här ser vi hur garderobsdörrarna såg ut när man tog bort tapeten på dem... Och så bevis på säkerheten i denna lägenhet... )

Köket:


( I köket var där en massa saker som var måsten! Här ser man också hur helt allt är överallt.Golvet under den äckliga mattan var inget att hurra för heller om man säger så... Och sen så eftersom kylskåpet hängde utanför, så fick vi plocka ut det, och bygga lite där också! )

Hallen:

( Varför sätter man en svart jäkla lampknapp på vit vägg?? Och hålet...Ja, det fanns bakom den uppsatta hatthyllan... )

Kontoret:

( Och så tyckte man att heltäckningsmattan var fruktansvärd...Och väl under den, så fann man detta fenomen! )

Badrummet:
( Badrummet var ett måste att målas om och fixas i också! )

Ja, som man kanske förstått, så har jag haft rätt mycket för mig i lägenheten!
Och jag är nöjd! Har en hel del kvar dock, men det ska säkerligen också fixas sen...

Kommentarer
Postat av: Milo

Jag vill bara tala om att jag har startat upp tjejsnack igen! Samma adress som innan, men lite enklare system! http://mlilja.net/tjejsnack/ Välkommen tillbaka om du vill! Kram Milo

2009-04-27 @ 23:46:39
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0