18:38 - Oslo tid...;)

Just nu sitter Jessica, och invæntar att Joanna ska ha badat klart, så att jag kan ta ett snabb bad.
Med glaset i handen, så kan det inte bli mycket bættre.
Sen så ska Joanna och jag vara de snyggaste svenskarna på festen! ( Men eftersom vi førmodligen kommer vara de enda svenskarna på festen, så blir det nog inte så svårt..Haha.
Joanna ska sminka och fixa mig ikvæll, så førhoppningsvis blir det bra... ;)

Igår, så klippte jag mig tidig morgon i Ystad, før att sedan sætta mig i bilen, och køra till Oslo. Klockan 10 læmnade jag Ystad, och klockan 16.30, så klyddade jag mig in i en jævla fickparkering utanfør Joanna!
Sen blev det en mysig utgång på italiensk restaurang, dær Joanna anvænde sin kvinliga charm/list, før att locka till oss lite mer dryck æn vad vi skulle behøva betala før. Haha. Tack før det!

På dagen idag, så har jag gått efter reseledaren Joanna, och sett en hel del av Oslo. Trevlig stad!

Men nu ska jag hoppa i badet, och førhoppningsvis kunna gøra mig snygg sen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0