Kan det bli bättre???

Bästa filmen på väldigt, väldigt länge!
Har ganska så nyligen kommit hem från bion. Jag bjöd med Therese på bio här i Tomelilla. Det blev Avatar.
SJUKT bra film! Riktigt, riktigt bra! Verkligen så amerikansk som den kan bli, men i detta läget spelar det ingen roll. För detta var bättre än något annat!
Feta skinnfåtöljer, 3D glasögon, jordguggar, ananas och vit ischoklad. Kan det bli något bättre?
Vi dukade upp till fest mellan våra stolar, och njöt igenom hela filmen! Vilken upplevelse med 3D dessutom! Inget jag sett innan. Man var lite nervös ibland, om det hemska monstret skulle hinna få tag på en eller inte. Haha.

Detta rekommenderar jag!! Och jag rekommenderar även Tomelilla biograf!! Och ska ni dit, så hör gärna av er innan, om jag kanske också vill se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0