Beställningen..

En av beställningarna nu när jag varit hemma:
Gutt säger jag bara! Dock är jag ju helt inne i Lost som sagt, så jag har ändå inte tid med det än, men det kommer en dag till det också! =P Har sju avsnitt kvar på säsong två, och sen så är det bara till att börja på säsong tre. Efter det, så har vi inte mer hemma, så då får vi först inhandla den boxen också! =P

Men detta är vad som kom hem till mig idag:
The New Adventures Of The Old Christine beställde jag mest för att den var så sjukt billig. Humor kan man alltid titta på! =)

Sen så var det även detta som kom i paketet, en överraskning till Johan, eftersom jag fick av honom:
Jag hoppas bara att han blir glad för den! Men det kommer komma som en chock för honom, och han älskar serien, så det tror jag nog!
Men nu blir det ännu en gång åter till tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0