Kalas

Imorgon ska vi ha vårt första kalas.
Eftersom Johan fyllder år imorgon, den 14 augusti, och jag fyller år sen, den 15 september, så har vi kommit överens om att slå ihop våra födelsedagar, så att vi ska slippa ha massvis med kalas.
Vi hade gjort upp värsta planen, eftersom det inte är ett stort hus vi bor i, så får vi ändå dela upp de lite!
Vi hade tänkt att fira med Johans familj nu innan resan, typ denna veckan, och sen med min familj efter resan.

Så igår, så hade vi tänkt att Johans mamma och Richard skulle komma och fira oss, men eftersom min mor skulle hoppa fallskärm den dagen, klockan 13, så blev det tyvärr inte av...
Vi trodde inte att det skulle bli några problem att hinna det, men det blev det tyvärr..Eftersom allting blev uppskjutet, så hon hoppade inte förens 17.30.
Så vi var hemma runt 20.

Så just nu, så ser det bara ut som om morgondagen är planerad med kalas.
Hans mormor och morfar på dagen, och hans pappa och Cecilia på kvällen, och förhoppningsvis även lilla Jane.

Laga middag och baka...Jippie...Hoppas bara jag är på humör för det hela. Alla är vi väl likadana när de gäller de?
Antingen är de skitskoj att baka och laga mat, eller dödstråkigt...?!
Hoppas att de är skitskoj!

Min lediga dag denna veckan...

Kommentarer
Postat av: Jane

Kaka, YEEES!! ;D

2007-08-13 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0