Vilken helg!

Ja, denna helgen har varit händelserik!
Party hos Conny och utgång på Bar á bar!
Det var skitskoj, med väldigt många skandaler får man väl kalla det hela! =P
Typ de flesta från Willys (ungdomarna då så klart) befann sig även på plats...
Så det blev skandalernas lilla land..
Somnade klockan 5, och steg upp 7.15, för att sen jobba klockan 8...
Det var hårt...Men inte lika hårt som den gången förra sommaren!!
Sen var väl dagen efter rätt så förstörd dock...för en gångs skull underbart väder, och jag satt bara inne när jag väl slutat...

Men skoj hade jag! Och det hoppas jag även att du, Therese, hade?!
Måste du flytta?! Usch...hur ska allt detta gå...som sagt: Dyra teleräkningar känner jag...hoppas du har en hemtelefon där uppe..!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0