Vad ska man med karr till??!

Ja, vad ska man egentligen med dem till!? De är mest ivägen, och till ingen speciell nytta.

Någon att prata med? Plåga alla dina vänner.
Någon att krama? Skaffa en extra stor kudde.
Någon att se film med? Familj och vänner.
Någon att ha sex med? Skaffa leksaker?!

Jag har kommit underfund med att de är verkligen idioter allihop!
I alla fall alla de som finns i närheten just nu...
Nä, så jag har skrivit till en sak till min 100 saker att göra år 2008:

#95. Vara singel hela året ut!

Tre sidor kvar i Orgasmboken! Underbart rolig. Ställ er i kö de som vill låna och läsa, för det är en hel del! =)
Vem ska få låna den först?!
Sen så ska jag ner på stan i veckan, och leta upp lite fler roliga böcker som man kan läsa!
Även de fördriver en massa tid, vilket man behöver nu när man blivit singel.

Annars händer de väl inte så mycket spännande...Mest jobb, jobb och åter jobb.
Julbord med familjen på lördag på dagen, och sen så ska jag även på julbord med jobb på kvällen samma dag! =P Lär inte behöva någon som hämtar mig...Sätt mig i rullning, så kommer jag hem! Hehe..

Kommentarer
Postat av: sanna

trevligt med julbord

2007-12-03 @ 15:07:18
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0