Uppdatering Singelliv.

Ja, då var de mesta i möbelväg uppdelat, och jag ska bo själv om en månad ungefär antar jag.

Informerade honom att jag nog skaffat mig en sovkamrat, och han sa bara typ: Jaha..okej...
Även om jag inte vill att han ska bry sig allt för mycket, så vill man väl i alla fall ha någon liten reaktion?!

Men sen så stack jag till Petra, krängde kebab, snacka skit, och krängde chips!
Vi var inne om på Bo Ohlsson, där jag hittade den bästa boken på VÄLDIGT länge! =P
Min egna lilla bibel nu: Orgasmboken

Fy fan va rolig den är! Vet någon om att en tjej kan få TJUGO olika orgasmer!??!?!
Detta är en underbar bok, och tror nog att de är något att rekomendera till nyblivna singlar, för att få lov att fördriva tiden lite..! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,orgasmboken??vart hittar man den? ;P me want!! ha en bra dag tjejen och kämpa på!

2007-11-29 @ 13:25:03
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: hummm

ja de e de jag alltid har trott..
du är en liten porr flicka ..... häls hummm

2007-11-29 @ 16:05:11
Postat av: gabbi

haha tack för tipset....ha en trevlig helg =)

2007-11-30 @ 19:54:40
URL: http://gabbilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0