Modell igen

Ja, då var det dags att vara modell igen! Men denna gången fick jag tydligen inte prata lite mycket...=(
Det var dags för prov! I måndags och tisdags, så åkte jag in till Malmö, för att sitta på en stol i fyra timmar, för att sedan bli analyserad i hur jag egentligen ser ut...
Har väl egentligen inte mycket mer att berätta mer än att jag är nöjd! =P

Måndagen:

image235
Prov: Clean Beauty.

image236
Egen valfri sminkning.

Tisdagen:

image237
Prov: Marilyn Monroe.

image238
Valfri sminkning.

Ja, här kan ni då även se min nya frisyr lite bättre! Dock är den inte det minsta stylad, plus att man fått ha klämmor för att hålla undan de under tiden Ekstedt sminkat...

Tack Petra

för att du ställde upp och följde med! Det blev lite kris där en stund! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0