Storstädning..

Ja, då fortsätter storstädningen!
Storstädar faktiskt så mycket att det tagit några dagar...Går grundligt igenom hela lägenheten faktiskt! Inklusive förrådet, som tar sin lilla tid!

Idag, så kommer far hit! Ska bjuda på middag, och kanske någon kaka...
Har gått hela veckan och funderat över vad man skulle kunna laga. Man vill ju ändå att han ska äta gott när han väl är hemma! =)
Så nu har jag bestämt mig: Lax med kokt potatis, kall sås och ärtor.

Och sen så sa jag till Johan igår att jag hade tänkt mig en överraskning på lördag...=P
Det finns bara en som vet vad det är jag tänkt mig...Men jag vet inte än...Får fundera lite till på de. Men jag har bara tills imorgon på mig, för sen måste jag fixa och dona lite för att kunna göra de.
Ingen förstår någonting...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0