Modell!

Den 17 september, så fick jag vara modell...
Ooooo....aaaaaa....=P
Min kompis Ekstedt har börjat på en makeupskola, där de behöver modeller som de kan sminka, så jag "fick väl ställa upp"...
Underbart roligt var det! Bara sitta och bli omhändertagen i fyra timmar! Och jag blev finnfri! =) Oh my god...
Inte för att jag i allmänhet är snygg, absolut inte, men får ju lägga ut en bild på hur sminkningen blev i alla fall!
Så får ni tyvärr ta hur själva modellen ser ut...=P

image224
Resultatet av andra sminkningen.
Vilket "bara" var en lätt vardags sminkning, som jag blev väldig nöjd med!
(Dock har blixten tagit rätt bra mitt i huvudet...men men...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0