Snart Bär Det Av!

Alldeles alldeles snart, så bär det av!
Planet står snart där och väntar på oss!
Fy fan va skönt det ska bli!

På lördag reser vi till Turkiet!!!

Just nu är det 27 grader varmt där nere, så det blir till att slänga sig i solariet några dagar nu innan! Annars kommer jag knappt att existera när jag väl kommer hem...
Festa, festa, festa säger jag bara! Fy fan va roligt det ska bli!

Jävligt mycket att förbereda nu innan bara, och jag jobbar varenda dag innan jag väl sitter där på planet ner.
Men det ordnar sig förhoppningsvis!

Ska tänka på er här hemma när jag ligger där nere i solstolen...=P

Kommentarer
Postat av: Anonym

"slänga sig i solariet några dagar"
Ja men det blir ju nog bra.
Du vet att det inte fungerar som ett särskilt bra skydd mot solen eller? ;)

2008-04-28 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0