Året Hittills.

Ja, äntligen hittade den andra delen till mitt minneskort till mobilen, så att jag nu kan lägga in bilder och filmklipp på datorn. Roligt var det att få lite tillbakablickar så att säga, och tänkte därför lägga in lite, för att visa vad som hänt under årets gång hittills, där min mobil fått följa med i alla fall:

Turkiet:


Albin är på semester hos mormor:


Middag hemma hos mig:


På arbetet:

Det ena är när jag har gjort min första betällning = 4 pallar godis.
Det andra är humor...

Katterna:


Bilbingo:


Dressincykling:


Takida:


Far hemma på besök:

Han tog Berits plats, vilket inte blev så glatt. Men så småningom tog hon modet till sig och la sig till rätta.

Barnkalas med ca. 20 barn:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0