Dagen.

Ja, idag har det dessvärre inte blivit något avkryssat ifrån listan, men vi har i alla fall varit inne på Ikea, och stirrat på alla nya saker!
Om där är något jag verkligen älskar, så är det Ikea! Där inne kan jag gå hur många gånger som helst, och bara drömma, önska, och helt enkelt glo. Där är så mycket som man bara vill ha. Och sen vill man ha lite till.

Så det blev mest en liten tripp in till Ikea, och nu ska vi ha en syndar kväll, men enormt god mat, och lite gott efter det. Träningen har tyvärr lagts på hyllan en del. Men jag har ju t.ex. gått en massa på Ikea! Kan inte det räknas in lite som träning...? Det är ju också promenad och motion? =P
Men imorgon blir det Tosselilla, och där promenerar man ju en hel massa, så det är motion i alla fall! Och sen så ska jag jobba på söndag igen, vilket gör att då kommer man tillbaka till rutinerna mycket mer. Så då ska träningen igång igen! Det är ju så underbart när man ser resultat!

Kan man inte bara gå runt, runt, runt, runt, runt (ja, ni fattar) på Ikea i en hel evighet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0