Fortsatt "Semester".

Ja, idag var då andra dagen på min lilla mini semester.
Dock var vädret jäkligt dåligt, vilket gjorde att planerna ändrades en hel del.
Men det som var mest inbokat blev i alla fall av!
Var på cirkus i sjöbo.
Inget jättespännande om jag får säga det själv, men nu har jag i alla fall varit på det också, och kan se till att stryka det från min lista.

# 45. Gå på cirkus.


Sen så får vi se hur morgondagen blir, beroende på väder, och hur vi mår. Men det blir nog dessvärre inte vad som var inplanerat från början. Det skjuts nog fram tills på måndag som det ser ut nu.

Sen är det fortfarande något irriterande att man inte kan få lov att ha ensam tid tillsammans. Utan att folk ska ta kontakt av ingen riktig anledning, och förstöra en hel del....

Har du några planer för helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0