Kräftskiva.

I lördags, så var jag på kräftskiva, och det var faktiskt riktigt trevligt!
Ett litet knytkalas, med väldigt blandat med folk, så det kunde inte bli mycket bättre.
Och vi hade väldig tur med vädret om man säger så! Så vi var väldigt nöjda med dagen/kvällen.
Men eftersom jag varit uppe och hållt igång sen klockan 7 på morgonen, med förberedelser inför söndagen, så var jag väldigt trött, väldigt tidigt.
Men det var ändå ganska lagom att bege sig där ifrån då måste jag säga, för det började bli kyligt ute, och fler och fler kände nog samma sak. Och för vissa andra var det ännu mer lägligt med tanke på alkoholen.



Har du varit på någon kräftskiva i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0