Ven.

Ja, då är ännu en sak till struken på min lista.
Min enda lediga dag denna veckan, måndag, ägnades till att åka över på Ven för en cykeltur.
Otroligt mysigt och roligt var det, och det var skoj att faktiskt i alla fall få med sig någon på denna turen.
Eftersom väldigt många velat och klyddat och jag vet inte allt, så till sist sket jag mest i att bry mig om någon annan än mig själv, och stack över.
Vädret var väl inte det allra bästa, men det var ändå ganska så härligt. Hellre mulet än stekande sol när man ska cykla runt där kan jag ju säga!
Och vi hade turen att det inte bärjade regna förens vi väl cyklat färdigt, och skulle sitta o vänta på båten.




Jag hade nummer 76! =)
Börjar se bra ut på min lista nu, de stora problemen är det ekonomiska...

# 1. Cykla på ven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0