2 December.

Idag är det den 2 december, och början på min och Johans nya rutiner.
Vi ska stiga upp på morgonen och äta frukost tillsammans! Vi är varken frukost människor, eller morgon människor. Men detta ska hända varje dag nu! Och jag har köpt ett sådant dagsljus eller vad man ska kalla det för, så att vi måste upp, och tända det! Mysigt var det i morse. Sen när jag låg i sängen och kollade igenom gårdagens reklam, när Johan gjorde sig i ordning för jobb, så ringde min telefon. Det var ifrån jobb. Attans. Niklas försökte skrämma mig om att jag inte hade kollat schemat, och borde vara på jobb. Men den gick inte idag! =P
Nej, jag som egentligen skulle in till Malmö med syster idag, eftersom jag inte började förens klockan 15, fick hoppa det...
Jag börjar istället klockan 9, och jobbar till stängning, vilket vill säga: 21.15. Mög! Och så missar jag en shoppingtur i Malmö. Jag som dessutom behövt börja spana efter julklappar!
Men ja, börjar få lite brått nu, måste köra...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0