Barn.

Ja, då har man fått reda på att en gammal klasskamrat ska ha barn...
OH MY GOD!

Jag vet inte, men jag verkar vara bland dom få, som verkligen är helt emot att skaffa barn när man är i denna åldern. När man egentligen inte har något fast jobb. Ingen fast inkomst. När man fortfarande borde leva livet, och bara leka och rent ut sagt experimentera.
Usch nej. En unge i famnen nu. Inget vidare liv finns ju kvar, och vännerna sätts ju långt åt sidan, för att man har fullt upp med ungen.
Och om man kanske vill ta upp studier? Nej, funkar inte, för då får du inte tillräckligt i inkomst tukk att klara dig.
Och om de är något som gör att jag inte skulle sätta mig med de nu dessutom, de är att har man inte haft ett dåligt förhållande innan, så är de jäkligt stor risk att man får de sen...Ett barn kräver...en del...
Man ska fan leva livet i denna åldern! Ut och festa, ut och ragga, ut och ha jävligt roligt helt enkelt.
Skulle aldrig få för mig att sätta mig med ett barn nu! Hur söta de än är, så vill jag leva klart mina ungdomsdagar först!

Behåll Din Egen Ungdom Ett Tag Till
Lev Livet & Använd Skydd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0