Hans Blick...

Ja, varför är jag så svag för den? Hans blick...
Där är något väldigt speciellt med den. Har alltid varit.
Jag faller av någon konstig anledning alltid för hans blick, och har nog alltid gjort.
Men han har ju även förmågan att trycka ner mig. Långt ner.
Bryr mig väl tyvärr för mycket. Men det har jag alltid gjort, och vet att jag måste lära mig att låta bli med! Det är inte bara han som lyckas trycka ner mig så...

Men vad är det egentligen med hans blick?
När jag möter hans blick, så släpper och glömmer jag allting annat runt omkring mig...
Förstår inte..Han är den enda som någonsin lyckats med det på de viset.
Känslor? Nej, inte på det viset vad jag vet. Och jag tror inte att det hade funkat så bra ändå, så det är inget att fundera på! Vågar nog dessutom inte riktigt känna efter. Vi låter helt enkelt bara bli!

Är det hans blick som gjort att jag varit otrogen?
Har han verkligen den kraften över mig?
Det är alltid någon sjuk intensitet mellan oss, som jag nog mest inte kan förklara.
Men det finns helt enkelt inget i hela världen som kan störa den stunden.

Var finns det fler sådana killar?! Som kanske är lite trevligare...?

Kommentarer
Postat av: Petra

Det kallas fysisk dragningskraft. ;) Där aldrig mer än det. Glöm honom! NU!

2008-01-30 @ 14:36:23
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0