Privatliv?

Ja, jag känner att jag har alldeles för många intriger runt omkring mig..
Känner även att jag nog ska sluta prata så mycket om dem med mina närmsta vänner, eftersom det egentligen inte blir mycket bättre. Jag tänker bara mer på dem. Vilket verkligen inte behövs.
Så hädanefter, så kommer jag skriva det jag känner för att berätta här, och resten kommer stanna hos mig själv helt enkelt. Trist va?
Många tycker säkert att det är jätteskönt, och vissa kanske tråkigt, men det är ju synd då ju...
För nu känner jag att jag ska hålla mitt privatliv för mig själv, eller ja, det mesta i alla fall.
Får väl se hur länge det varar, mest ett litet experiment, för att se vad som händer runt omkring mig, och se hur jag själv blir!

Kommentarer
Postat av: apa

Ja men lycka till med det :p

2008-01-29 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0