Rånad Av Ett Kryssningsfartyg?

Haha, det är så jäkla underbart när man stänger med rätt människor!
Humorn är sjukt underbar på kvällarna på jobb, eftersom alla är trötta, och bara vill hem.
Ikväll kom väktaren till min kassa, och skulle handla sin "ballerinakjol" igen. Med andra ord: Ett paket ballerinakex. Vi bara tittade på varandra och skrattade lite.
Sen så när det var dags att bege sig ifrån arbetsplatsen, så frågade jag väktaren när han stod och tittade genom titthålet om där var några farliga män utanför.
Han bara suckade, och sa:
- Nej, ingen action idag heller...
Jag bara tittade på honom med en konstig blick, och hans svar var då:
- Ja, men att bli rånad med en bazooka. (Eller hur de stavas...?)
Jag tittade då ännu konstigare på honom när han stod där o skrattade, och svarade:
- Säg gärna till mig innan det händer...Så att jag kan se till så att jag är ledig!
Vi skrattade, och sen när Andreas väl kom, så berättade jag det för honom.
Och när vi kommit utanför butiken, så började övertrötta Andreas:
- Att bli rånad med hjälp av en bazooka är kanske inte de smidigaste. Flyttar man sig ett steg åt sidan, så missar de. De är ungefär som att du blir rånad av ett kryssningsfartyg när du är ute och simmar...

Fy fan vad jag garvade! Nu kommer man ju tänka på de så fort man är ute och simmar i havet i alla fall!
Det är så sjukt roligt att stänga tillsammans med Andreas!
Tack för att vissa på arbetet kan göra så att jobbet blir liiite roligare!

image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0