Underbara Vänner!

Ja, då var man just inne på Ekstedts hemsida, där det stod så mycket som så här:

Intriger intriger...

Ja det är då inte för min skull utan för Jessica!
Flickan lever uppenbarligen live värre än jag trodde...=/
Men det är förbannat rolit att lyssna på...å länge det inte handlar om mig! ;)
en sak som jag dock är glad över att hon drar med mig ut på sina små äventyr... fast jag inte vill! (Var det förvirrande?)
I fredags drog hon ia alla fall ut mig på Bara bar för att ha kort kjol och urringat (för det är ÅRATAL sen sist!) och bara ha jävligt roligt! Och jag tycker vi lyckades alldeles utmärkt med detta...!
Bobbo o Simon var så klart också med... Svänga på svansen kan dom di där två...;)
Mötte allt möjligt folk ute som jag inte sett på länge... Stört härligt!
Sen sov jag över hos Bobbo för jag ville inte gå hem när det var -10 grader ute!! Brr...


Dagen därpå skulle jag o lillpinglan (jessica) försöka köra hem... Men detta var totalt omöjligt!
Bile var infrusen... BOKSTAVLIGEN! det var ett 1cm istäcke över hela bilen!
Det var ara att ställa sig o hacka... i 45minuter stod vi och hackade fram endast fönstrena! suck...
Sen bar det hem till mig för varm choklad... vi behövde det...!
Men när vi kommit säkert ner till parkeringen kom vi inte en millimeter.... mera IS!

Säger bara tack min älskade vän! Du är rent ut sagt LOVELY!!!
Och nu när du har sagt att du blir glad över att jag drar ut dig även om du inte vill, så slipper du helt enkelt inte den andra februari! Då ska skandal Jessica släppa loss och ha roligt hela natten! Haha..

Dessa är fan mina tre motton:
Det blir fan inte roligare än man själv gör de!!!
Bjud på dig själv!!
Förkyld? Ta en grogg, spriten gör dig frisk!!

Kommentarer
Postat av: Ekstedt

Tihi... nu blir jag ju generad...:D
Och ja... jag ska med den 2/1, jag LOVAR! ;)
Jag börjar liksom känna rytmen, det är härligt att få lov att vara sig själv...;)

2008-01-11 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0